Sažetak
Uvod: Zdrava ishrana predstavlja preduslov za zdravlje deteta. Metode: Prvi deo istraživanja dizajniran je u vidu studije preseka. Konstruisan je upitnik za porodilje za procenu njihovog stepena informisanosti o značaju dojenja, drugi deo istraživanja obuhvata telefonsko anketiranje porodilja nakon otpusta iz bolnice, u vezi sa prisustvom prepreka za uspešno dojenje. Rezultati: U analizi rezultata korišćene su metode deskriptivne statistike. Najveći broj žena je starosti od 21 do 25 godina (57%), 88% dece na rođenju je dobilo ocenu 9, 78% žena podoj je započelo sutradan. Nakon 7 dana po otpustu iz bolnice, 7% žena nije dojilo. Zaključak: Rezultati istraživanja ukazuju na potrebu većeg stepena edukacije majki o dojenju.
Ključne reči
Array
Array
Array
Array
Array
Array
Array
DOI:
10.5937/halo27-32452
Reference
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sledeće uslove:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja rada i licenciraju ga "Creative Commons Attribution licencom" koja omogućava drugima da dele rad, uz uslov navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za neekskluzivnu distribuciju članka objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorijum ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je članak izvorno objavljen u ovom časopisu.
- Autorima je dozvoljeno i podstiču se da postave objavljeni članak onlajn (npr. u institucionalni repozitorijum ili na svoju internet stranicu) pre ili tokom postupka prijave rukopisa, s obzirom da takav postupak može voditi produktivnoj razmeni ideja i ranijoj i većoj citiranosti objavljenog članka (Vidi Efekti otvorenog pristupa).
Preuzimanja
Podaci o preuzimanju još nisu dostupni.